Gotowe masy bitum.

RE -bitumiczna masa reaktywna -szybkowiążąca 1 składnikowa na zimno
Biguma TACReaktiv Asphalt

Mieszanki na zimno - reaktywne - szybkowiążace
Biguma Aquabit Biguma Aquabit

Mieszanki na zimno - emulsyjne - do napraw w nawierzchni
MMA POMORZE 2000 MMA POMORZE 2000

Klej do oznakowania odblask.
Biguma TAC Biguma TAC


drogowe taśmy dylatacyjne

Gotowe masy bitumiczne  
na zimno

Taśmy dylatacyjne

biguma tapeBiguma Tape

biguma tape plusBiguma Tape Plus


drogowe taśmy dylatacyjne

Taśmy dylatacyjne 
różne rozmiary

Masy Na Zimno

Biguma Frtisgshlaemme EBiguma Frtigschlaemme E

Biguma Frtigshlaemme ESBiguma Frtigschlaemme ES


Emulsyjne Masy Zalewowe

Emulsyjne masy zalewowe 
na zimno

Masy zalewowe

Biguma 1401Biguma 1401
Biguma N 10Biguma N 10
Biguma RS Biguma RS
Biguma SF CE Biguma SF CE
Biguma TL82 Biguma TL82


Masy Zalewowe Bitumiczne
Bitumiczne masy zalewowe 
dylatacyjne i naprawcze, na gorąco do nawierzchni drogowych

Kleje do szwów

Biguma NahtBiguma Naht

Biguma PlastBiguma Plast


Kleje do Szwów

Kleje do szwów  
nowobudowanych nawierzchni asfaltowych

Masy dylatacyjne

biguma 700Biguma 700

biguma BAB20 ZTVBiguma BAB20 ZTV


Bitumiczne masy dylatacyjne do szyn stalowych

Bitumiczne masy dylatacyjne 
do szyn stalowych

Masy naprawcze

Biguma DS10Biguma DS10

Biguma DS30Biguma DS30


Bitumiczne masy naprawcze na gorąco

Bitumiczne masy naprawcze
na gorąco do kolein i ubytków

Gruntownki

Colzumix HaftgrundColzumix-Haftgrund

colzumix-SColzumix-S


gruntowniki drogowe

Gruntownki 

Statystyki

We have 28 guests online

Transport

Oferujemy transport na terenie całej Polski.
- transport drogowy
- kolejowy
- kolejowy z dowozem

Biguma Frtigschlaemme ES to gotowa zaprawa asfaltowa na zimno produkowana na bazie emulsji asfaltowej modyfikowanej polimerami. Przeznaczona jest do uszczelniania i przykrywania porów i szczelin w starych, wysuszonych oraz spękanych nawierzchniach asfaltowych. Stosowana jako środek naprawczy, a za razem zabezpieczający przed dalszą destrukcją. Szczególnie polecana do nawierzchni o dużym natężeniu ruchu.

Zaprawa asfaltowa BIGUMA Frtigschlaemme ES, produkowana na bazie emulsji asfaltowej modyfikowanej polimerami, przeznaczona jest do uszczelniania i przykrywania porów i szczelin w starych, wysuszonych oraz spękanych nawierzchniach asfaltowych. Stosowana jako środek naprawczy, a za razem zabezpieczający przed dalszą destrukcją. Szczególnie polecana do nawierzchni o dużym natężeniu ruchu.
Cechy produktu:
Zaprawa asfaltowa BIGUMA Frtigschlaemme ES spełnia wymagania ZTV Asphalt StB 94. Z uwagi na skład, w który wchodzi emulsja asfaltowa, wypełniacze mineralne i drobne kruszywo - uszarstniacz, gotowa zaprawa asfaltowa BIGUMA Frtigschlaemme ES jest przeznaczona do przywracania utraconych właściwości warstw ścieralnych nawierzchni asfaltowych. Rozpuszczalnikiem jest woda. Prawidłowo rozłożona zaprawa nie tworzy warstwy, a bardzo cienki film na powierzchni, natomiast wnika nieco wgłąb wysuszonej i spękanej nawierzchni odświeżając ją i uszczelniając. Utworzona zaprawą okrywa uszczelniająca jest odporna na mechaniczne obciążenia i nawet w silnym nasłonecznieniu nie roztapia się i nie klei.
Gotowa zaprawa asfaltowa BIGUMA Frtigschlaemme ES oraz wykonane nią uszczelnienia charakteryzują się następującymi cechami:

  • trwałe uszczelnienie i odnowienie nawierzchni;
  • wysoka odporność na duży nacisk oraz wysokie i niskie temperatury;
  • łatwość wbudowywania w niskich i wysokich temperaturach bez użycia maszyn;
  • odporna na wnikanie wody natychmiast po zastosowaniu
  • bardzo dobra przyczepność do podłoży;
  • bardzo dobra przyczepność kół do odnowionej nawierzchni dzięki zawartemu uszarstniaczowi;
  • duża odporność na starzenie się zarówno produktu, jak i wykonanego połączenia;
  • odporne na działanie wody, soli, słabych kwasów itp.
  • produkt na bazie asfaltu – łatwy recycling.

Aplikacja:
Przed nałożeniem zaprawy należy oczyścić podłoże, poprzez usunięcie luźnych elementów, kurzu i wszystkich substancji, które mogłyby mieć negatywny wpływ na przyczepność zaprawy do podłoża (np. olej, tłuszcz, paliwo, resztki farb czy betonu itp.). W przypadku wysokiej temperatury podłoża, bezpośrednio przed zastosowaniem masy, nawierzchnię można lekko zwilżyć wodą. W przypadku bardzo starych i wysuszonych nawierzchni asfaltowych można poprawy przyczepności masy wykonać wstępne gruntowanie nawierzchni poprzez naniesienie masy BIGUMA Frtigschlaemme ES rozcieńczonej wodą w stosunku 1:1. Przed aplikacją należy dokładnie wymieszać zaprawę, by dokładnie rozprowadzić uszarstniacz w całej objętości (z uwagi na swą masę osiada on na dnie pojemnika) BIGUMA Frtigschlaemme ES aplikuje się bezpośrednio z pojemnika i rozprowadza pędzlem lub gumową pacą tak, by na nawierzchni nie pozostawała warstwa. Pracę należy wykonywać przy suchej pogodzie, gdyż warunkiem skutecznej naprawy jest odparowanie wody z rozprowadzonej masy. Temperatura powierzchni uszczelnianej nie powinna być niższa niż 5° C. Zwykle wystarcza jednorazowe uszczelnienie nawierzchni, lecz w razie konieczności można nanieść drugą warstwę, jednak dopiero po całkowitym wyschnięciu pierwszej. Czas schnięcia 1 warstwy wynosi od 1 do 3 godzin, w zależności od warunków. Nie należy otwierać ruchu na naprawianej nawierzchni, dopóki ta całkowicie nie wyschnie. Dopuszcza się wystąpienie niewielkich różnic w odcieniu nawierzchni po naprawie – nie wpływa to jednak na jakość i efektywność zaprawy.
Warunki pogodowe:
Odpowiednio przygotowane miejsca mogą byś naprawiane w korzystnych warunkach atmosferycznych,
przy temperaturze podłoża nie niższej niż 5° C. Przy zagrożeniu opadami deszczu lub przy wystąpieniu jego
opadu należy niezwłocznie przerwać pracę.
Zużycie materiału:
- naprawa jednowarstwowa:
· zamykanie porów: ok. 0,8-1 kg/m2
· uszczelnianiu nawierzchni: ok. 1-1,5 kg/m2 w zależności od rodzaju podłoża.
- naprawa dwuwarstwowa:
· I warstwa: 1-1,5 kg/ m2
· II warstwa: 0,6-1 kg/ m2
- gruntowanie starych i suchych nawierzchni: ok. 0,4-0,6 kg/ m2 (zaprawą BIGUMA Frtigschlaemme ES
rozcieńczoną wodą w proporcji 1:1)
Magazynowanie:
Produkt należy magazynować w chłodnym i suchym miejscu. Okres przechowywania przynajmniej 6 miesięcy. Nie wystawiać na bezpośrednie nasłonecznienie i nagrzewanie, Bezwzględnie należy chronić produkt przed mrozem!
Opakowania:
- puszka metalowa 40 kg – 18 szt./pal
- hobok plastikowy 30 kg – 18 szt./pal
Środki czystości:
- sprzęt – zabrudzenia świeże – woda, zaschnięte – benzyna i ogólnodostępne rozpuszczalniki
- kontakt ze skórą – woda i pasta do mycia rąk
Dane techniczne:
Rodzaj gotowa zaprawa asfaltowa na zimno
Podstawowy składnik emulsja asfaltowa modyfikowana polimerami
Kolor czarny
Gęstość 1,3 g/cm3
Konsystencja półpłynna masa homogeniczna
Nakładanie pędzlem lub gumową pacą
Temperatura wbudowywania na zimno, nie niższa niż 5° C
Gruntownik nie wymagany